vrijdag 5 april 2013

Leuke PIF in de brievenbus

Gisteren had ik een super enveloppe in de brievenbus
Een pakje Nederland.
Echt super plezant.
 
Waar denk jij aan als je aan Nederland denkt???
 
Als ik aan Nederland denk:
natuurlijk rood wit blauw
natuurlijk oranje
koeien en kaas
zeeland
stof
 
Ja ik besef wel dat dit een licht vertekend beeld is van iemand die van zee en stof houdt
Maar kijk eens welk pakket ik hier kreeg van Marion
 

t Kaasje is een zeepje, maar ziet er als een echt kaasje uit!!
De tulp hangt ondertussen in de keuken aan het prikbord!!
 
 
Heel hard bedankt Marion voor dit super pakketje!!
 
Mijn schoonzus en broer zijn nu in Zeeland,
toch een beetje jaloers ben ik!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend tof pakket! Dat is toch wel Nederland ten voeten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan Maren en veel plezier ermee! :D Zo kunnen jullie toch een beetje onze troonswisseling mee vieren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastische zeep zeg! En die stof... superleuk! Die tulp... het is allemaal prachtig wat je hebt gekregen. Lekker van genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen