vrijdag 22 maart 2013

stillekes hier, maar toch met vanalles bezig

t is hier een beetje stillekes op gebieg van zelfgemaakte dingen.
Niet dat ik niet met vanalles bezig ben...

t plannen van weekendje Gent begint vorm aan te nemen,
mede dank zij jullie tips (dikke merci daarvoor!!!)
en het 100% Gent boekje dat ik kocht
(en waar ik een 100% Brussel boekje gratis bijkreeg bij bol.com)

Er werd stof besteld en die is zelfs al gewassen en gedroogkast
t is tricot en ik vind dat toch aan te raden om dat op voorhand te doen met tricot
Want vooral in de lengte krimpt dat toch zijn deel
Patroon hiervoor is ook al getekend op patroonpapier, maar nog niet uitgeknipt.
wordt vervolgd....

Bij de sToffen madammen dinsdag werkte ik even aan T-shirt nummer 2 voor mezelf,
maar t is nog niet af en dus ook nog niet blog-proof.

Maar ik moest ook nog mijn naaimachine even aan de kant zetten om met guts en gom aan de slag te gaan.
t kan ook nog niet getoond worden , want t moet nog afgegeven worden...

Zondag was het nog eens naaidag bij mijn schoonzussie thuis,
maar ik ging alleen met de nieuwe hoes voor mijn naaimachine naar huis die af was.
Een rokske voor Flore met de natte vinger gemaakt, maar niet echt bevredigend
ik zoek nog even verder in mijn hoofd naar een verbetering... nog niet af dus.
Een zakske dat ik wel kan tonen want het is afgegeven vandaag.
t stofke werd gekozen door Flore

en een juffen stempel
Ik heb de stempel bewust neutraal gehouden
omdat de juf in kwestie in verschillende leerjaren les geeft


Er is een juf die een vervanging deed zowel bij Flore als bij Wannes in de klas.
en de vervanging loopt voor de paasvakantie af.
Vandaag laatste dag op school, ging ze toch nog even langs in Flore haar klas.
Met de klas van Wannes gaat ze volgende week nog mee op zee-klasse!

Ge ziet ik ben wel bezig maar bijna niks is in het stadium om al te tonen

k ben precies wel niet in mijne afwerk-mood!!
Ik modder maar wat aan...

3 opmerkingen:

  1. aanmodderen aanmodderen?! 't is toch allemaal heel tof en mooi! Doe maar rustig zoals jij het goed vindt, want dàt is wat telt, niet?!!
    fijn weekend
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aanmodderen noem je dat? heel herkenbaar voor mij, ook ik ben dikwijls met veel tegelijk bezig en dan is er plots ook veel tegelijk af. Doe maar rustig door, we lezen het wel Maren, het komt allemaal in orde.
    Doen waar je je goed mee voelt!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stempel heb je wel heel mooi gemaakt... wil ik toch ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen