zaterdag 16 februari 2013

Uitslag happy valentine give-away

Ik heb eigenlijk niet zo lang moeten nadenken...
Natuurlijk waren alle voorstellen heel speciaal....
een standert molen voor de man... ik googlede ne keer
(ik denk zelf dat dat boven mijn petje gaat)
 
dat zag ik echt niet zitten
 
Een stempel voor de Femma-groep
is natuurlijk heel tof...
en ik weet ook dat dit niet echt als goede doel bekeken wordt, maar het eigenlijk wel is
want in zo een groep komen echt een heel deel vrijwilligers zomaar inspanningen doen
Dus dames van de Femma groep:
Proficiat voor jullie inzet en energie dat jullie erin steken
 
Maar de stempel(s) gaat(n) naar Petit pirates en Ladybug&co
voor hun inzet voor de happy hippo actie
Ze krijgen er alletwee eentje...
 
Ik contacteer hun om te vragen wat voor stempel ze graag zouden ontvangen,
want dat kunnen ze helemaal zelf kiezen (zolang mijn vaardigheden niet overvraagd worden)

5 opmerkingen:

  1. Wow superleuk voor hen beide!! Echt super dat je dit doet! Fijn weekend liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat dames. Tja, een molen ís natuurlijk ook een speciaal ding waar veel werk in gaat zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cieltje, ik had het graag gedaan hoor maar zo fijn werk daar heb ik echt nog een paar jaar oefening voor nodig!!!!

      Verwijderen