vrijdag 14 oktober 2011

Zal ik of zal ik niet?

Zal ik toch beginnen met een blog of moet ik toch nog even wachten? Eerst nog wat meelezen op andere blogs of toch ook zelf al beginnen?
Ik heb al 1 volger (sympatiek toch om een volger te hebben van je blog waar nog geen berichtje op staat!!). Bedankt volger 1!!
Momenteel ben ik met vanalles bezig, maar de tijd ontbreekt me toch nu om echt dingen af te werken. Die tijd komt er zeker binnenkort. Eigenlijk hoop ik elk weekend om toch wat tijd te hebben om creatief bezig te zijn. Projecten genoeg en nog veel meer plannen.
Ik ben in een naai-periode nu: ik ben een omkeerbare tas aan het maken als kado tje. Niet naar een bepaald patroon, gewoon simpel geknipt uit de losse hand.
Verder wil ik nog wat winterkleren maken voor Flore (mijn dochter van 8 jaar) en nog wat broeken voor de jongens (Wannes 9jaar en Ferre 5jaar). Het patroon van de welgekende boleo-tas en nu ook het patroon van de klara-tas (die verkocht worden door Van Katoen ) liggen te wachten op het juiste stofje.
Voor de boleo heb ik een mooie zachte rode jeansstof die ik zeker wil gebruiken, maar ik hoop toch ook om uit diezelfde stof ook nog een broek voor de dochter te krijgen. De stof heb ik gevonden in de koopjeshoek van de ikea en was oorspronkelijk een zetelovertrek die als showmodel gediend heeft. Dus dat wordt toch even puzzelen.

1 opmerking:

  1. voilà uw eerste post s een feit! ;) veel plezier met het puzzelen & succes met de tassen! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen