donderdag 31 augustus 2017

boeken kaften

 Gisteren was het opendeurdag bij Ferre in t school
zodat het kaften al van de boeken al kan gebeuren 
voor het school begint

Als er iets is dat ik niet meer tof vind
is het boeken kaften.
Na een paar jaar van mijn 3 kinderen 
de hele stapel boeken gekaft te hebben
is voor mij het plezante er vanaf.

Nu nog maar kaften voor 1 kind
en de hoeveelheid boeken die gekaft moet worden,
 is ook enorm verminderd

Maar wat ik nog het ergste vind 
zijn woordenboeken kaften
wat een gedoe is dat seg!!

Dus toen ik de woordenboek tussen de te kaften boeken zag liggen
en de andere 5 al gekaft waren
en ook aan wat ik geantwoord had....




de kaft voor de woordenboek is allesinds beter gelukt 
dan een papieren versie ooit gelukt zou zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten